SUARA KPHMSM PERAK

SUARA KPHMSM PERAK

Saturday, May 15, 2010

Kerjasama KPHMSM dalam Sukan Antara Daerah

15 Mei 2010 pihak KPHMSM cawangan Perak bekerjasama dengan pihak PPN, Ipoh menjayakan sukan Badminton antara daerah. Oleh kerana rata-rata pemain adalah terdiri kakitangan pakaian seragam maka pihak KPHMSM mengambil peluang ini untuk turut serta menjayakannya bagi menyampaikan mesej dan mengeratkan hubungan sesama ahli disamping untuk mengurangkan stress para ahli melalui sukan menjelang audit MC&I.


Sebanyak 24 pasukan mendaftarkan diri dari semua daerah yang akhirnya dimenangi oleh bergu dari PPN yang menewaskan bergu Larut Matang, Taiping di final. Tempat ke3 dan ke 4 juga dimonopoli oleh pasukan dari Larut Matang. Hadiah disampaikan oleh Timbalan Pengarah Perhutanan (Operasi) En. Mohd Zain Bin Yusuff.
KPHMSM cawangan Perak menyumbangkan cenderahati berupa hamper dan diberikan secara cabutan nombor bertuah. Hamper-hamper tersebut disampaikan oleh Bendahari KPHMSM iaitu saudara Mohd Merzuki Mat Salleh dan pengerusi sendiri. Timbalan Pengarah sendiri turut mendapat hamper dari cabutan pengerusi.


Berikut adalah aksi-aksi panas dan hebat para peserta.

Barisan kepimpinan KPHMSM cawangan Perak yang turut serta dalam pertandingan ini ialah pengerusi, bendahari dan penolong setiausaha.

No comments: