SUARA KPHMSM PERAK

SUARA KPHMSM PERAK

Tuesday, June 1, 2010

Tawaran Untuk Jawatan Timbalan Yang Dipertua kphmsm


Mesyuarat Agong Dwi Tahunan KPHMSM akan diadakan di Ng Sembilan mungkin pada bulan Julai nanti. Saudara Khairul Rizal (Ajk Agong Negeri Perak)telah dicalonkan untuk bertanding jawatan Pen. Setiausaha oleh cawangan Kedah dan Johor manakala saya sendiri dicalonkan untuk bertanding jawatan Timb. Yang Dipertua kphmsm oleh perwakilan dari cawangan Kelantan. Terimakasih kepada cawangan Kedah, Johor dan Kelantan di atas kepercayaan dan sokongan. Walau bagaimanapun saya rasa saya mungkin saya terpaksa menolak pencalonan tersebut dan akan memberi sokongan sepenuhnya kepada saudara Khairul Rizal. Saya rasa biarlah saya berjuang di peringkat negeri terlebih dahulu dan saya rasa amat selesa berjuang dengan cara saya ini. Saya sentiasa menyokong penuh segala keputusan kesatuan pusat cuma pendekatan perjuangan kita sedikit berbeza. Mungkin suatu hari nanti saya bersedia untuk sama-sama mengatur langkah dari kesatuan Pusat. Insyaallah.

No comments: