SUARA KPHMSM PERAK

SUARA KPHMSM PERAK

Tuesday, April 27, 2010

PERASMIAN MESY AGONG SESI 2010-2012

Hari ini pada 27 April 2010, majlis perasmian Mesyuarat Agong Dwi Tahunan ke 30 KPHMSM cawangan Perak telah diadakan di Dewan Banquet, Ibupejabat Perhutanan Negeri Perak. Mesyuarat Agong tersebut telah dirasmikan oleh Y.Bhg. Dato' Mohd Jamal B. Mahusin Timbalan Setiausaha Kerajaan Negeri Perak mewakili Dato' Seri Dr. Abd Rahman. Turut serta ialah Y.Bhg. Dato' Nik Mohd Shah Bin Nik Mustafa Pengarah perhutanan Negeri Perak, Tmbalan Pengarah Operasi En Mohd Zain bin Yusof, Yang Dipertua KPHMSM saudara Zailan bin Kassim, Naib YDP saudara Mohd Sufir Bin Zakaria serta pegawai-pegawai kanan PPNPk.
Amat berpuashati dengan sambutan yang amat hebat dari ahli kesatuan selain terharu dengan sokongan yang diberikan oleh barisan kepimpinan Jabatan Perhutanan Negeri Perak.

Penyampaian cenderahati daripada Dato' PPN kepada Dato' Timbalan SUK, cenderahati daripada Pengerusi cawangan Perak kepada dato' PPN dan kepada YDP KPHMSM seta kepada penceramah undangan En. Muhammad bin Abdullah Penolong Pengarah Silvikultur & Perlindungan Hutan.

No comments: