SUARA KPHMSM PERAK

SUARA KPHMSM PERAK

Tuesday, January 18, 2011

S.U.K PERAK JANJIKAN SOKONGAN ISU MEMORANDUM

Pada 18 Jan 2011 di Pejabat S/Usaha Kerajaan Negeri Perak satu perjumpaan telah diatur untuk membincangkan isu memorandum KPHMSM. Terima kasih SUK kerana begitu memahami dan bersedia memberi sokongan berkaitan isu yang dibangkitkan. Pihak KPHMSM diwakili oleh President ahmad Shufir Zakaria, SU Hasmi Hamidan, Bendahari Shahabuddin dan wakil cawangan Perak pula pengerusi cawangan Khairullah dan Timb. Pengerusi Mazlan Abd Rahman.

Pertemuan telah berjalan dengan begitu lancar dan mesra. Segala asas-asas permohonan telah dibentangkan dengan mengemukakan alasan-alasan yang cukup kuat beserta sokongan dokumen-dokumen rasmi sehingga pihak SUK amat berpuashati dan berjanji untuk turut sama memberi sokongan dalam permohonan ini. Pihak SUK juga mengakui selama ini kakitangan jabatan hutan sememangnya tertinggal dan memohon maaf kerana terlepas pandang berkaitan perkara tersebut.

Pihak KPHMSM juga turut berterima kasih kepada SUK Perak kerana menjadi SUK pertama yang memberi maklumbalas dan mengatur perjumpaan. Sekali lagi terima kasih... - Bayu Rimba

No comments: